خوش اومدین
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 8 بهمن 1398برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : narges

سلام از اینکه به  وبلاگ خودتون  سری زدین متشکرم

من همه رو لینک میکنم

لطفا بدون کامنت از اینجا نرین

دست نوشته های خودم رو با ذکر منبع کپی کنین

رمان ها  به هیچ وجه حق کپی ندارن و فقط در اختیار خودم و سایت نودهشتیا  است

مرسی از نگاهتون



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت15:04---20 ارديبهشت 1392
سلام دوستم
طراحی وبلاگت بامزه است و قشنگ


gh
ساعت17:11---1 ارديبهشت 1392
salam azizam vebet keili khoobeپاسخ:ممنون:)))))

تبسم
ساعت21:15---6 فروردين 1392
عیدت مبارک گلم سال خوبی داشته باشی ببخشیددیرتبریک گفتمپاسخ:خواهش میکنم،سال نو توهم مبارک

.................
ساعت19:36---12 اسفند 1391
سلام امیوارم حالت خوب باشه
پاسخ:ممنون منم امیدوارم حالت خوب باشه:)


سجاد
ساعت7:08---3 اسفند 1391
:خنده تلخ آدما،هميشه از دلخوشي نيست،گاهي شكستن يه دل،كمترازآدمكشي نيست،گاهي دلم آنقدرميگيره كه گريه هم كم مياره،يه حرف خيلي ساده هم گاهي چقدر غم مياره!

غريب
ساعت18:55---21 بهمن 1391
سقوط تاوان پریدن بابعضیاست



خاموشی بهانه است مشترک مورد نظرقصدفراموشی دارد



گاهی برای کشیدن فریادهزاران پیکاسوهم کافی نیست



ادمابه اندازه کمبودهاشون دیگران رو ازارمیدن



خدایااین قدرت رابه ماعطافرماتابرای پرکردن تنهاییمان دل ب هرکسی نبندیم

بيا اپم


sajad
ساعت14:46---21 بهمن 1391
سلام اجی نرگس شرمنده این طور تو گفتی من نگاه نکردم کی هستی شرمنده راستی جواب نظر قبلی الان میدم داد بزن تا بیام

sajad
ساعت14:43---21 بهمن 1391
به
پاسخ:خوب عیب نداره داداش البته چون تویی ها.راستی هزار ماشاا... چقدر خوب افتادی:))


مهسا
ساعت17:40---20 بهمن 1391
من شمارو لینکیدم شماهم منو بلینک لطفا
پاسخ:باشه حتما


sajad
ساعت22:44---16 بهمن 1391
سلام عجب وبي داري منو بلينك با كبوتري درتاريكي بگو تالينكت كنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: